tisdag 18 november 2008

Sandy, jag ville ju leka...


Min vän Sandy fyllde år i måndags och firade detta med stor fest i lördags. 

Jag valde att spendera min lördag i lägenheten i hopp om att fingrarna skulle vilja fatta en penna och mina ögon att kika i lagboken. Men varför är jag alltid så jäkla naiv som tror att det ens finns en möjlighet till att det blir så? Hela lördagen var en stor "jag-borde"-dag med soffdegande och filmtittande och istället för att inmundiga alkohol under fantastiska musikfascistiska former kommer mitt sug efter alkohol nu ikapp mig. 

Så jag har precis njutit av en xider wasabi/lime och är förbannad för att jag inte tillät mig själv att göra det i lördags med mina vänner. Det är få gånger jag ångrar mina beslut men detta är ett av dem. Fan ta mig.

3 kommentarer:

  1. ja det var synd att du ej kom. va en jättekul fest!:)

    SvaraRadera
  2. strö salt i såren =Pmenjag tar igen det på sannas fede fest!

    SvaraRadera
  3. va inte menat så...men det va himla synd att du ej var där.

    SvaraRadera