onsdag 12 november 2008

Fashion meep meep


Jag har haft denna kofta i min garderob i över en månad nu. Den är jätte mysig och jag har haft den på mig alldeles för lite. Detta dels för att den har varit för stor för att ha under min höstkappa, dels för att jag faktiskt inte riktigt vetat hur den ska bäras. Det var inte förrän ett par dagar sen då jag fick ett mail från SpiritStore som jag förstod. Min kofta var "selection of the week" och jag såg att det faktiskt var meningen att ha den knäppt - som en klänning. Så jag testade det i idag. På vägen till skolan kände jag mig fortfarande lite som en tjej i sumobrottarkostym på lågbudget företagsfest (min höstkappa är väldigt tajt), men det va det värt för jag va fucking fab i skolan idag.

För övrigt ogillar jag Brolle Jr. Speciellt i reklamen för MQ. Men jag gillar RoadRunner. Meep meep. 

1 kommentar: