lördag 22 november 2008

+/- Freaks 'n Geeks

Ända sedan jag fick nys om bandet vid namn +/- (plusminus) visste jag att det var ett band jag skulle gilla. Detta trots att jag endast lyssnat på kanske 2 och en halv låt på deras myspace sida. Konstigt? Nej, vissa saker vet man bara. Sen är det ju inte direkt till bandets nackdel att de har en låt tituleard "Marina". Att den dessutom är väldigt väldigt bra är det väl ingen som tvivlar på, just med tanke på den eminenta titeln. Jag får rysningar varje gång han sjunger mitt namn. 

Otroligt fantastiskt nog kommer +/- den 17:e januari till allas vår favoritklubb Freaks 'n Geeks på Debaser i Malmö. Det är dagen efter min tenta, gotta love it! Gissa om jag ska stå längst längst fram med min kamera.

Måste bara se till och få tag i hela deras skiva tills dess, verkar vara svårare än jag trott.

Dagens låt


Not: Bilden är från Freaks 'n Geeks pressmaterial plåtat och skapat av mig. 

2 kommentarer:

  1. jag kan bränna den åt dig så får du den när vi ses nästa gång. påminn mig bara!

    SvaraRadera
  2. Jaaa va snällt! Det ska jag göra =)

    SvaraRadera