torsdag 13 november 2008

Glasvegas


Skotska Glasvegas har utan tvekan gjort ett av årets bästa album. Skivan är självbetitlad och bandet kör en turné i Europa just nu. 

För ett par veckor sedan var jag inne på billetlugen.dk och konstaterade att biljetter till deras konsert i köpenhamn såldes. Jag tänkte att jag skulle vänta med att köpa biljett tills det närmade sig. Så i förra veckan gick jag in på sidan och det visade sig att de var helt slutsålda. Så fruktansvärt störigt. 
Samtidigt som jag kom till denna tråkiga insikt såg jag att biljetter till Kings of Leons konsert i samma stad skulle släppas vid ett specifikt datum. Förbannad över Glasvegasförlusten glömde jag lägga detta datum på minnet. Så när jag nu gick in för ett par dagar sen visade det sig naturligtvis att även den konserten är slutsåld. 

Frick frick frick!

Jag kanske borde ska ta en resa till Madrid i februari och se kungarna där. Vore riktigt trevligt.

1 kommentar:

  1. jag vet en som säljer två biljetter! har mailat dej om det på facebook!

    SvaraRadera