fredag 16 januari 2009

Party§

Haha, det skulle ha varit ett utropstecken efter "Party" i titeln men ett litet paragraftecken skulle tvunget göra sig påmind, tydligen. 

Efter att ha suttit från 8 i morse (hur lyckades jag komma upp?) till två idag med min tenta har jag gjort mig väl förtjänt av att spela White Lies på riktigt hög volym (förlåt grannar!). Jag vrider volymknappen lite extra åt höger när Unfinished Business kommer på.

Efter White Lies i listan kom White Rabbits, och det är ju party så jag lät det spela. Sen kom White Rose Movement och jag skrattar för mig själv, tre band som alla är party och börjar på "White". Jag påminns om hur mycket jag lyssnade på skivan Kick av sistnämnda band för någon sommar sen och i synnerhet låten Love Is A Number. Så härligt naiv titel.


Ännu mer förträffligt hade det varit om jag skulle haft en vit helg och hade på min en vit klänning.

Gissa vilket band som också är lite halv-party och som kommer efter White Rose Movement i min lista. Just det, The White Stripes. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar