torsdag 4 december 2008

A Snowflake Fell

Vaknade idag till rösten av min söta Mika som ville väcka mig. Hon ville dessutom att jag skulle ta mig till Gerda och besöka henne i affären där hon står och säljer väskor. Förstnämnda förslag är förmodligen uteslutet hänfört till bristande vilja, men det senare kan jag tänka  mig.

Har druckit julte och lyssnat på årets bästa julskiva A Snowflake Fell (And It Felt Like A Kiss), helt fantastisk är den! Har lyckats städa och redigera lite bilder på Jessica och tänkte snart ge mig på mina äggmackor.

Har lektion 14-16 och ikväll blir det firmajulfest på Glasklart. Förra året var ett skämt när det kom till underhållning, två gubbar med en fiol och 4 jätte duktiga blonda dansare som larvade sig på scen till dessa gubbar. Tråkigt när riktiga danstalanger blir bortkastade på dåliga koreografier och självbelåtna gubbar. I år bjuds det på luftakrobatik, Fredrik Kempe och Three D. Har ingen aning om vem de är men det kan ju inte bli sämre än förra året. Bortsett från all pessimism ser jag fram emot att umgås med mina kollegor och äta god mat!

Lägger upp lite bilder på Jessica, hon kommer säkert bli sur men hon är så söt när hon är sur. 

Dagens låt


Älskar hur tydlig hans skotska dialekt blir i denna låt.

1 kommentar: