fredag 12 december 2008

Fuck, jag jobbar i morgon...

Fredag kommer ofta med en välkomnande känsla av frihet och längtan till alla helgens roliga planer. I mitt fall byts denna känsla ganska så snabbt ut mot vemod när jag kommer på att jag jobbar på lördagen. Ibland tar det mig till fredagskväll att inse detta faktum vilket kan och oftast är en partydödare i sig. Så nu sitter jag här, skalar min clementin, smakar pepparkaksdegen i min mun och suckar. 

Jag ska sluta tjata om Glasvegas EP men jag vill bara säga att ibland önskar jag att jag hade varit olyckligt kär för då hade jag kunnat lyssna på följande låt, låta alkoholen verka och verkligen känna hur varenda liten känsla och muskel i min kropp bara skriker


Knäpp önskan , I know, och Santa - nej det är inte vad jag önskar mig i julklapp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar