måndag 1 december 2008

I went to Stockholm and all I got was...

...typ denna bilden som jag tog i 200km/h (på tåget alltså).

Jag fotade dock min lillasyster all dressed up innan hennes bal också och de bilderna ska jag pilla lite med när jag orkar. Men det var ungefär det min kamera fick uppleva tyvärr. Tänkte fota staden men den va grå och det var tradigt väder. 

NKs julskyltning var en stor besvikelse. Jag hade förväntat  mig Victoria's Secret-vingar, vitt, snö, glitter och tjusiga klänningar men istället var det en dålig kopia på tomtens julverkstad i olika tolkningar. Jag vet inte vad det ska föreställa egentligen men tänk er massa billiga leksaker från Ryssland som ser dumma ut och snurrar runt. Det var helt enkelt alldeles för lite glitter, snö och vingar. 

Min lilla tillflykt till huvudstaden gick mest ut på att hitta något grymt att klä mig i, chilla på det fina hotellet och njuta av den grymma frukostbuffén. 

Den lilla svarta inför nyår är kirrad, den blir en svart coctail från Karen Miller som jag hittade på NK och jag kan inte känna mig mer fåfäng. Men damn jag kommer vara snygg i den. Måste bara hitta en riktigt stor nyårsfest nu så många får se mig i den ;)

Nu är jag trött och det känns fortfarande som om stolen jag sitter på åker i 200km/h. Så detta får vara allt från mig ikväll. 

Vill ha en minihallonmuffin till, skulle smugglat med ett par från frukosten i morse... Ja fler än den jag njöt av på tåget hem då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar