lördag 27 december 2008

Mellandagar




Tänkte skriva något intressant men det orkar jag inte. Så de får bli en drös ointressanta saker då.

Jag skulle fota Martin Dahlin men han ville tydligen inte bli intervjuad och fotad enligt avtal. 
Jag jobbar så mycket att jag varken hinner plugga eller "fynda" på mellandagsrean.
Det är tråkigt väder.
Kunderna i butiken idag var otrevliga.
Jag har gått upp för mycket under jul vilket innebär att jag inte vill ha på mig min nya fina nyårsklänning. 

Som ovan visat har jag hamnat i en negativ och destruktiv sinnesstämning. Jag planerar att ta mig ur den inom snart, men att drömma om resor till Australien för att hälsa på min vän Johan i februari får mig inte att tro att gräset är mindre grönt på andra sidan. Typiskt...

Passande låt


1 kommentar:

  1. haha! kom hit då!
    jag har säkra källor på att gräset är helt klart grönare i australien!

    och visst är låten fantastisk! gillar videon, speciellt när john blir erbjuden läsk av kidnapparna, men bara tittar på honom och fortsätter spela.

    you are gonna make it!
    puss

    SvaraRadera