onsdag 26 augusti 2009

Stockholm

Jag var förresten i stockholm i helgen. Såg Coldplay med White Lies som förband. En galet magisk afton som jag delade med Ellen och gänget samt Måns, sjukt bra konsert, måste verkligen se dem igen. Biljetterna var slutsålda sen månader tillbaka så jag kände mig lyckligt lottad som för en gångs skull ute i god tid med att beställa biljetter. Chris Martin är helt underbar!

Vi bodde hemma hos Måns farbror Richard, som var nere i deras sommarstuga i skanör under vår vistelse, varför jag och Måns hade det roligt i hans fantastiskt fina lägenhet. Bland annat var det väldigt roligt att kika i hans kyl och se vad den innehöll. Förutom vackert inpacketerade kinesiska annanaskakor fanns det gin och en brandvarnare. Härlig blandning tycker jag!

Foto: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar