onsdag 8 april 2009



Igår tog vi en tur till Plantagen och spenderade över 500 kr på blommor, jord och balkonglådor. SJUKT! Men fint blev det. Som en egen oas mitt i Lund. Ska sitta och sippa rosé där ikväll. Kanske.

Vi åker till Madrid imorgon, direkt efter mitt seminarie. Seminariet handlar om inkomslaget näringsverksamhet och driftkostnader. Så ni vet. 

I övrigt har jag shoppat två nya klänningar som jag inte har skor att använda till så jag måste verkligen hitta ett par beiga snygga skor i Madrid. Eller i Stockholm nästa helg, för jag ska dit då för att bland annat se Bene och Sanna DJa på Debaser samt Dent May och Roses Kings Castles som spelar där och då. 

Min nya klänning:

För er som inte vet vilka Dent May är:

http://www.lmgtfy.com/?q=Dent+May

För er som inte vet vilka Roses Kings Castles är:

http://www.lmgtfy.com/?q=Roses+Kings+Castles

Bene och Sanna, jag önskar You Can't Force A Dance Party med Dent May, även om jag är säker på att ni kommer spela den!

Det kommer bli två väldigt bra helger känner jag på mig. 

1 kommentar: