torsdag 2 april 2009

Fantastiskt!

Det känns som om det inte varit sol och värme på flera år.

Idag lyckades jag skaffa mig en solbränna. Att den bara landade på min näsa är en annan sak.

Ikväll ska jag skaka mina fjädrar, har varit riktigt sugen på att dansa sen jag börjat knarka Yeah Yeah Yeahs och Bob Hunds nya skiva.

För att jag ska dansa bättre tänkte jag konsumera följande;






Riktigt tjejigt och fjortis, jag vet, men för att ursäkta mig själv väljer jag att citera killgänget på systembolaget som inte var en dag över 20: "Det är bara sommar en dag om året!"

Måns valde en lite manligare dricka, se:

Har haft som projekt att avfrosta kylen så jag va tvungen att tillreda följande igår:

Vad ni ser är alltså jätteräkor i olja med vitlök och chili samt citron och persilja tillsammans med stenugnsbakat bröd från den lilla brödbutiken i stan.

Faktumet att jag har tagit fram kameran för att dokumentera allt detta är ett klart tecken på att våren är här. För att citera Bob Hund: "Fantastiskt!"

Nu tänkte jag tvätta av mig soften av sol. På återseende.

1 kommentar: