söndag 8 februari 2009

Sug(er)





Jag är riktigt sugen på ett par saker i denna stund, jag listar:

1. Stort glas Cola med is och citron
2. Riktigt asgrym konsert
3. Skidresa
4. Solresa

Mitt sug efter dessa saker tänkte jag tillfredsställa på följande vis:

1. Öppna Pepsi Maxen som står i kylen och skiva i citron och is
2. Kika på mina feta konsertbilder och längta till fredag då Islands spelar på Debban
3. Undersöka möjligheten att ta en sista-minuten resa vecka 8
4. Undersöka möjligheten att åka till soliga Madrid. Hur stor är meck-graden av att åka från Sälen till Madrid? 

Bonus under punkt 4: Kings of Leon spelar i Madrid 15:e februari men biljetterna är slutsålda (såklart), kanske finns det en liknande craigslist i Spanien som trots förmodat ockerpris säljer överblivna KoL-biljetter? 14°C + sol säger accuweather.com att det ska bli på fredag i Madrid, nice! Väljer jag dock att njuta av vädret i Spanien på fredag missar jag Islands i Malmö. 

Det suger att vara mig. Just nu i alla fall.

Kvällens låt


Bilderna är Foals som spelade på Accelerator i Stockholm år 2008. Tagna av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar