söndag 12 juli 2009

Honey, I'm home!

Yes yes indeed I am. I alla fall fysiskt, rent mentalt är min aura och själ fortfarande på Manhattan, men enligt posten ska de vara hos mig på måndag eftermiddag.

Jag har varit så jetlaggad att jag:
jobbade i lördags då jag enligt schema skulle varit ledig
sov till halv fem idag
sett Harry Potter And the Order Of the Phoneix två gånger på två dagar

Jag har försökt botanisera bland mina 1400 bilder från resan och har valt ut cirka 400 som ska redigeras och genomgå ett ytterligare urval. Mer om detta senare.

Jag har kikat lite snabbt på benes blogg och indiepassions för att uppdatera mig med lite ny musik, de sex blandskivorna vi hade med oss spelades snabbt sönder i bilen. Passion Pit var förmodligen mest uppskattad, och när vi senare ändrade till radio blev Hanna Montanas nya låt snabbt resans signaturmelodi (Miley Cyrus - The Climb). Så vad jag hittade för ny musik var bland annat Cinnamon Chasers, som jag tvingade Måns till ett aerobicpass på, fantastiskt bra skiva! Av denna anledning lackar svetten i skrivande stund, dags för en dusch och tandborstning!

På återseende =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar