måndag 24 januari 2011

Vår pegga


Det blev inte så mycket bloggande trots tentavecka. Så duktigt av mig! Kan dels bero på att jag inte har lyckats få i ordning på min dator och mina bilder sen datorbytet härom månaden. Men nu är jag snart back on track.

Sen sist:
- Jag har avslutat fördjupningskursen i skadestånd- och försäkringsrätt. Resultatet från tentan kommer i slutet på veckan eller i början på nästa, wee! Det var en fantastiskt rolig kurs, Eva Lindell-Frantz är så otroligt duktig!
- Jag har börjat en ny fördjupningskurs - kommersiell avtalsrätt heter den och hålls i samarbete med Mannheimer Swartling. Ska bli mycket spännande!
- Vi har köpt en bil! En blå liten Peugeot och vi försöker övertala Lova att det är jätteroligt att åka bil...
- Stora Pekboken har fått superfin recension från media och användarna verkar mycket nöjda! Vi håller på att utveckla den och ser fram emot att släppa en ny uppdatering inom kort!
- Lova är nu 9 månader
- Vi håller på att måla om köksluckorna i köket
- Jag söker sommarpraktik för fullt!

Det var en bråkdel av allt som händer. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar