torsdag 24 juni 2010

Madelene och Patrik


De sa "ja"! Madelene och Patrik fick ett jättefint bröllop med god mat, vackert väder, ett trevligt och glatt gäng vänner och familj som höll tal, lottade ut vinster och visade pinsamma bilder - allt inbakat i en slöja av värmande kärlek. Festen som följde middagen ska enligt rykten ha varit galen och otroligt rolig, lite synd att man missade.

Madelene var orolig över att hennes smink var för mycket, så jag tänkte visa en bild som ganska tydligt visar hur sminket framhävde hennes fantastiskt vackra isblå ögon (andra bilden ovanifrån, under denna text). Kanonfint smink tycker jag!

Lite bilder på brudbuketten också, för den var så otroligt vacker. Stängda vita pioner och trollhassel, underbart! Ringarna var inte dåliga heller!

Patriks corsage var också jättefint, jag är en sucker för murgröna (se min bakgrundsbild till bloggtiteln ovan...) och vita rosor.

Detta var ett smakprov, främst för brudparet som är lite nyfikna, men även för er alla andra intresserade där ute.

Jag ska leta midsommarklänning i morgon och blir det tid över ska jag fortsätta redigera bröllopsbilder.

Ha en fantastisk midsommar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar