söndag 2 maj 2010

För dåligt!


Jag bloggar för dåligt, jag vet jag vet. Men, jag har alltid förklaringar (läs ursäkter) vilka jag dock inte tänker redogöra för här och nu.

Hade tenta i onsdags, kändes bra. På måndag börjar kursen allmän rättshistoria, vilket inte är lika spännande som att jag och Måns får nycklarna till vår alldeles egna lägenhet i Malmö på fredag! Woho! Vi ska måla och slipa golv, och så flyttar vi alla våra saker den 13e men lite hjälp av våra vänner och familj. Stort tack till er i förskott! Masken har önskat billys pizzor och saft istället för köpepizza och finöl som flyttkäk, men eftersom vi ska köra en sväng inom IKEA funderade jag på att plocka upp ett gäng IKEA-korvar, och ja, finölen i formatet av två keggar är redan inhandlade, så det kan nog bli bra detta.

Idag fotade jag vackra Hilde, hon ska göra en poster för en konsert, kanske får vi publicera postern här sen, men vi börjar med bilden (se ovan).

Hoppas er helg var lika lång och fin som min. Tjo!

2 kommentarer:

  1. Hello!

    I'm a really good friend of your sister! She Told Me to check out your website ....

    AND I LOVE YOUR WORK! CONGRATULATIONS!

    Keep up the good work hun!

    Tonz of Love from Canada

    Kimberley-xoxo-

    SvaraRadera
  2. Hi Kimberley, thank you so much for those kind words!

    Which one of my sisters do you know?

    Thank you for the visit and the comment!

    Cheers

    SvaraRadera