söndag 20 september 2009

Hungrig


Igår var en rolig dag. Den började med en fotografering av snygga Hilde (bilder kommer senare), vidare lunch på Café Italia. Jag inmundigade en sedvanlig "Mexicano" sallad. Efter det åkte vi till Malmö och hälsade på min pappa, farmor och morbror. Sedan tog vi en drink hos min mamma. Slutligen hamnade vi på Debaser och hade en fantastiskt rolig kväll och njöt för fullo under våra 20 minueter då vi DJade. Alla dansade och folk frågade vad det var vi spelade - bästa betyget lätt!

Så idag är jag trött. Väldigt trött. Har lyckats avklara förberedelsen inför seminariet vi ska ha imorgon och nu måste jag fixa till mig själv och lägenheten inför middagen vi ska ha för Masken, Camme och Mårten. Vi ska laga gryta och sitter och klurar på en trevlig efterrätt. Blir kanske en svalkande fördrink på balkongen också, det är ju så fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar